Column 14-03-2017
De Columns
14-03
'Ik ben me altijd schuldig blijven voelen' >
“Ik heb ooit een bewoonster laten vallen. Ze zou eigenlijk met een passieve tillift geholpen moeten worden, maar dat
23-05
Het verhaal van de klacht >
Als klachtenfunctionaris is het kunnen ‘luisteren’ naar het verhaal van de klager van onschatbare waarde. En dat vergt concentratie.
12-05
Praat, Luister, Deel, Doe! >
Vorige week moest ik mijn bloed laten prikken in het ziekenhuis. Terwijl ik met een nummertje in mijn hand zat
17-03
Niet lullen maar poetsen! >
Deze week belandde de Verhalenkaravaan van ZorgVeilig.nl in de arena van de Nederlandse spoedzorg. We verzorgden drie workshops tijdens
04-02
Ronnie, wij moeten eens praten! >
Geachte mevrouw Van Diemen, beste Ronnie Het verbeteren van de zorgveiligheid in Nederland kan ons inziens veel sneller veel
13-01
PatientVeilig = ZorgVeilig >
Ik had het lang weten uit te stellen maar volgens mijn dochter (17) kon het echt geen dag langer